Actress Ryoko Yonekura, 35, is the winner of the 6th annual “Fur of the Year” award.
女優ヨネクラリョウコ(35)が第六回ファーオブザイヤーに輝いた。
The woman they call the “Queen of Fur” appeared on stage at a recent ceremony, draped in a Lynx pelt worth 5 million yen.
ファーの女王ヨネクラが五百万円相当のリンクスの毛皮を羽織ってステージに現れた。
As she accepted the award, she told the media: “I’m pretty tall, 168 cm, so if I wear long fur, I tend to look like a monster.”
受賞した彼女はマスコミに語った"あたしはかなり高いのそう168センチメートル。そうもしわたしが長い毛皮を着たらモンスターに見えちゃうかも"

When asked why there had been a dearth of romantic rumors about her recently, Yonekura replied, “There are just so many things I want to try and dreams I have yet to fulfill.”
最近恋の噂がないことについて聞いてみると彼女はこう返した"わたしにはまだ挑戦したいことや夢があるので"
She then added, “I do think it’s important to have someone you like in your life, though.”
彼女はこう付け加えた"わたし思うの誰かが好きでいてくれることって大事よ"